breadcrumbs_revolution_theme

ГАРАНТІЇ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. При цьому повинна бути збережена оригінальна упаковка з усіма компонентами та не порушена комплектація. У вас має бути будь-який офіційний документ, що підтверджує оплату товару.


Порядок перевірки комплектності та цілісності товару

Кожен покупець зобов'язаний перевірити комплектність і цілісність товару для придбання або отримання товару на транспортних організаціях. Претензії щодо некомплектності та пошкоджень після продажу та після отримання на транспортних організаціях не приймаються! Якщо товар був відправлений транспортною організацією до Вашого населеного пункту, одержувач зобов'язаний перевірити комплектність відразу ж на транспортній організації до отримання товару. Якщо виявляється, що товар пошкоджено та розірвано/ушкоджено упаковку, одержувач повинен написати відповідну заяву на відповідній транспортній організації, зателефонувати нам і, якщо не влаштовує такий товар, повернути його назад відправнику - нам. Причому, повернути товар - це відмовитися від товару одразу на транспортній організації, не отримуючи його! А не отримати його, поїхати додому, а потім відправити із претензією. Звертаємо Вашу увагу ще раз, що претензії щодо некомплектності та пошкодження товару, після того як Ви його забрали з транспортної організації, не приймаються!


Для запобігання непорозумінням перевіряйте товар на транспортній організації при отриманні товару!


Порядок повернення при рекламаціях за якістю

Якщо товар, який Ви отримали, відразу ж не працює або з явним виробничим дефектом, Ви можете його повернути та замінити на такий самий новий робітник або просто повернути та отримати назад сплачені за нього гроші.

Обмін на нове або повне повернення товару, що вже експлуатувався, можливий тільки після укладання авторизованого виробником/ТМ сервісного центру про те, що умови використання даного товару не порушені і товар вийшов з ладу через заводський дефект.

Обмін або повернення здійснюється тільки в нашому магазині або офіційних представників нашого магазину в робочий час. Доставка товару провадиться покупцем.

Для здійснення обміну або повернення покупцям з регіонів: усі витрати на доставку товару – оплата пені, пересилання товару та грошей, транспортні витрати (від покупця до магазину/від магазину до покупця) оплачуються Вами самостійно! Необхідно заздалегідь повідомити нас про повернення/обмін та причини!


ВАЖЛИВО! До повернення приймається товар повністю комплектний, з повною документацією, оригінальною упаковкою, що не пошкоджений і не має слідів експлуатації! Інакше ми маємо право відмовити Вам в обміні або поверненні товару.


Повернення грошей можливе в день надходження товару до нас в офіс з необхідним пакетом документів, що підтверджують, або, у разі відсутності необхідної суми в касі, протягом 7 днів.


За законом гарантія втрачає чинність у таких випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • виріб пошкоджений або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;
  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.);
  • обладнання було пошкоджено внаслідок використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв.